Registrace

Rozvoz zdarma

u nákupu nad 1200 Kč

Doprava zdarma u nákupu nad 1200 Kč

Zaregistrujte se a v průběhu akce při nákupu nad 1200 Kč získáte dopravu zdarma.

Máme pro Vás až 35 000 produktů skladem a stále rozšiřujeme sortiment zboží.

Akce platí do odvolání.

Rozvoz zdarma

u nákupu
nad 1200 Kč

Časté otázky

Musím se pro objednání zboží zaregistrovat?

Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nezbytná není. Stát se členem věrnostního programu ageo.cz s sebou však přináší mnoho výhod. Máte vždy přehled o nejnovějších slevách, bonusech a akčních nabídkách pro členy programu. Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit.

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili. Dopravce má Vaše kontaktní údaje a bude Vás informovat o přesném termínu a času doručení.

Zboží mi stále nepřišlo, co teď?

Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky. Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte náš zákaznický servis na: +420 224 247 331, nebo +420 607 058 258 a my situaci rychle vyřešíme.

Je možný osobní odběr zboží?

Zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři na adrese Politických vězňů 911/8, Praha 1 – Nové Město ve 2. patře v pracovní dny od pondělí do pátku mezi 10:00 – 18:00 hodinou.

Objednané zboží, které je na centrálním skladu, odesíláme na výdejní místo v den objednání při objednávce do 08:00 hod. Vyzvednutí v tomto případě je možné v ten samý den po 17. hodině. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem. V košíku je vždy u každého zboží uvedena doba dodání.

Chci změnit potvrzenou objednávku, jak mám postupovat?

Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás. Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 224 247 331 a +420 607 058 258.

Jak zjistím, že platba proběhla v pořádku?

Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na info@ageo.cz, nebo + 420 224 247 331, či +420 607 058 258.

Přišel mi jiný, nebo poškozený výrobek.

Kontaktujte náš zákaznický servis na info@ageo.cz, nebo + 420 224 247 331, či +420 607 058 258 a my problém v co nejkratší době vyřešíme.

Kde se mohu informovat o stavu reklamace?

Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince + 420 224 247 331 a +420 607 058 258, případně na info@ageo.cz.