Registrace
Zapomenuté heslo?

Časté otázky

Musím se pro objednání zboží zaregistrovat?

Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nezbytná není. Stát se členem věrnostního programu ageo.cz s sebou však přináší mnoho výhod. Máte vždy přehled o nejnovějších slevách, bonusech a akčních nabídkách pro členy programu. Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit.

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili. Dopravce má Vaše kontaktní údaje a bude Vás informovat o přesném termínu a času doručení.

Zboží mi stále nepřišlo, co teď?

Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky. Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte náš zákaznický servis na: +420 607 058 258 a my situaci rychle vyřešíme.

Je možný osobní odběr zboží?

Zboží si můžete vyzvednout na adrese Vlastibořská 2789/2, 193 00, Praha 9 – Horní Počernice v pracovní dny od pondělí do pátku mezi 10:00 – 18:00 hodinou.

Objednané zboží, které je na centrálním skladu, je možné vyzvednout v provozních hodinách již ten samý den po obdržení výzvy k vyzvednutí objednávky. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem. V košíku je vždy u každého zboží uvedena doba dodání.

Chci změnit potvrzenou objednávku, jak mám postupovat?

Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás. Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 607 058 258.

Jak zjistím, že platba proběhla v pořádku?

Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na info@ageo.cz, nebo +420 607 058 258.

Přišel mi jiný, nebo poškozený výrobek.

Kontaktujte náš zákaznický servis na info@ageo.cz, nebo +420 607 058 258 a my problém v co nejkratší době vyřešíme.

Kde se mohu informovat o stavu reklamace?

Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince +420 607 058 258, případně na info@ageo.cz.

 

NAHORU